درباره شیشه ایمنی بهنود

  • در سال 1379 ایده تاسیس کارخانه ای برای تولید انواع شیشه های ایمنی ما را بر آن داشت تا مقدمات را فراهم کنیم. در این راستا و در همان سال ساخت قسمتی از خط تولید در دستور کار قرار گرفت، بدون اینکه هنوز مکانی برای نصب و راه اندازی این خط تولید در نظر گرفته شده باشد. ماشین آلات در کارگاهی اجاره ای آماده شده بود و اکنون باید مکانی برای ساخت سالن های تولید فراهم میشد. لذا در اسفند سال 1381 کلنگ ساخت سالن تولید در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در اصفهان، شهرک صنعتی علویجه بر زمین خورد.
  • سالن تولید با سرعت هرچه بیشتر ساخته و ماشین آلات به این مکان منتقل و راه اندازی شد. با اعتماد به انگیزه پرسنل جوان و تجربه بالای متخصصین کارها به خوبی و با سرعت پیش می رفت و شرکت صنایع تولیدی بهنود علویجه که با نام شیشه ایمنی بهنود شناخته می شد در سال 1383 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران شد.
  • در این شرکت انواع شیشه جلوی خودرو ، شیشه های ایمنی ساختمان و شیشه های صنعتی لایه با بهترین کیفیت تولید می شود.
  • موسسین این شرکت در ابتدا قصد داشتند در یک بازه زمانی 5 ساله و در یک طرح توسعه حساب شده خط تولید انواع شیشه سکوریت و انواع شیشه های دو جداره را راه اندازی کنند، اما وجود مشکلات فراوان در راه تولید و توسعه از قبیل انواع تحریم های داخلی و خارجی، عدم ثبات قیمت ارز، عدم وجود ثبات در رشد تورم و عدم همکاری سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی با بخش تولید و صنعت، آنها را از این کار بازداشت و حفظ شرایط موجود تبدیل به هدف اصلی شد.
  • در شرکت ایمنی بهنود از بدو تاسیس تا کنون کیفیت حرف اول و آخر همه مدیران و پرسنل بوده و هیچگاه کیفیت فدای سود بیشتر نشده است.
  • این شرکت جزء اولین شرکت هایی بود که توانست به کشورهای همسایه به ویژه عراق و افغانستان کالا صادر کند.
  • امیدواریم به زودی با رفع موانع تولید بتوانیم با نوسازی و تکمیل ماشین الات مورد نیاز سبد کالای متنوع و کامل تری به بازار عرضه کنیم و رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز را جلب نماییم.
keyboard_arrow_up